Wie is de Mol? start met enorme cijfers

13/1/2020

Het twintigste seizoen van Wie is de Mol? heeft bij de eerste aflevering iets meer dan drie miljoen kijkers getrokken, zo blijkt uit de cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Daarmee kent het populaire programma van IDTV haar beste start ooit.

Vorig jaar trok de eerste aflevering 2,9 miljoen kijkers, een aantal wat het drie opeenvolgende week wist vast te houden. De finale van het negentiende seizoen was met dik 3,5 miljoen kijkers een van de best bekeken televisieprogramma's van 2019.

Ook de spin-off, Moltalk, was met 1,2 miljoen kijkers een van de best bekeken programma's van de zondagavond. De show waarin de uitzendingen besproken worden is dit seizoen in handen van het nieuwe presentatieduo Rop Verheyen en Marlijn Weerdenburg. WIDM? en Moltalk zijn de komende negen weken te zien op zondagavond op NPO 1.

terug naar overzicht

laatste nieuws

"Met mijn lidmaatschap kan ik voor mij relevante juridische en financiële zaken gemakkelijk en goedkoper regelen."
Jan Schots, Zodiak Nederland
"NCP heeft de afgelopen jaren een diverse groep producenten verenigd en vertegenwoordigt inmiddels 83% van de markt. Het is dus een serieuze partij binnen de audiovisuele sector."
Roel Kooi, Pilotstudio
"NCP steunt onze organisaties en zorgt ervoor dat we samen sterker staan."
Taco Zimmermann, Tuvalu
"NCP komt op voor mijn belangen."
Nelsje Musch, Blazhoffski
"NCP is deskundig, gericht, en werkt pro-actief aan een bestendige media-toekomst."
Reinier Selen, Rinkel Film

sluit je aan

Veel producenten profiteren al van de voordelen die een lidmaatschap van NCP biedt. Ook lid worden? Of wil je meer weten over wat de NCP jou als producent kan bieden? Vul dit formulier in en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op!

Bedankt! We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Er ging iets mis. Wil je het nog een keer proberen?

Partners

meer partners

première

een selectie van het nieuwste werk van onze leden

Draai je telefoon voor de beste beleving